Hetasia

Nie, nie hentasia, H-E-T-A-S-I-A

LINKI:

Regulamin
Spis postaci
Karty postaci
ABC gry
Wymiana bannerami
Misje
Z powodu zdychania forum zostaje oficjalnie zamknięte.
Może kiedyś wrócimy.
Z poważaniem, administracja.


Stan na dzień: 2 czerwca 2013
Administracja:

Matka Ziemia
Alfred F. Jones
Arthur Kirkland

GG Adminów:

Alfred F. Jones: 44024402
Arthur Kirkland: 21127259

Świat gry

   
ForumTematyPosty
Brak nowych postów

Libris

LibrisMiasto czarodziei znajdujące się w wysokich górach Gombor, gdzie trudno dotrzeć bez pomocy magii. Praktycznie całe życie miasta skupia się w zamkowych komnatach i korytarzach, gdzie zamieszkuje większość ludności, a młodzi czarodzieje pobierają swoje nauki. Całe miasto otacza skomplikowany system fortyfikacji obronnych. Niezwykle wytrzymałe mury zamku pozostają niewzruszone od wieków i kryją w sobie liczne sekrety. Były świadkami licznych narodzin i śmierci. Noszą liczne ślady nieumiejętnego używania magii, gniewu, czy też zdrady.

35Sob Maj 04, 2013 5:31 pm
Evan Kirkland Szlak na górach Gombor
Brak nowych postów

Elista

ElistaWiększość uzdrowicieli świata skupiło się w Dolinie Trzynastu Szczytów, nad Wielkim Kryształowym Jeziorem, którego nazwa nie wzięła się znikąd. Woda w nim jest tak nieskazitelnie czysta i przejrzysta, że bez problemu można zobaczyć dno kilkanaście metrów pod powierzchnią wody. Podobno ma również właściwości lecznicze. Domostwa rozmieszczone są w nieco większych odstępach od siebie, tak że zazwyczaj sąsiadem nazywa się osobę zamieszkującą pół mili od nas. Cały rejon nazywany jest Elista.

323Nie Maj 19, 2013 1:36 pm
Bevin Keane Ścieżka prowadząca do Dolininy Trzynastu Szczytów
Brak nowych postów

Denewir

DenewirOsada zamieszkiwana przez druidów. Raczej niskie, przysadziste budynki, częściowo zrośnięte z tutejszą roślinnością, są umieszczone blisko siebie. Osada jest umiejscowiona na uboczu świętego lasu, do którego wstęp mają wyłącznie druidzi. Centrum miasteczka stanowi okrągły plac, a wokół niego mieszkają ci wyżsi rangą druidzi, im dalej od centrum tym niżsi rangą druidzi o słabszych zdolnościach. Całe miejsce ma niezwykłą atmosferę. Ponoć najbardziej prawi ludzie o czystym sercu są w stanie ujrzeć tutaj wróżki...

33Nie Kwi 07, 2013 9:10 pm
Matka Ziemia Park Wróżek
Brak nowych postów

Temidos

TemidosMiasto które zrodziło niewiarygodną liczbę mężnych, dzielnych i sprawiedliwych wojowników, wybitnych władaczy tarczami, mieczami, toporami i buzdyganami, lecz niestety również paru niebezpiecznych i nieprzewidywalnych awanturników stwarzających zagrożenie dla otoczenia i szukających zwady na każdym kroku. Miasto to ma niezwykłą, fantazyjną i nowoczesną architekturę, idealnie wbudowaną w nizinne obszary, na których stoi. Monumentalna liczba obrońców sprawia, że miasto nie potrzebuje rozbudowanych fortyfikacji.

320Pon Kwi 15, 2013 7:23 pm
Askel Bondevik Plac Burabiego
Brak nowych postów

Eksaron

EksaronPrzyjemne, urokliwe miasteczko na północnym zachodzie, tuż nad Morzem Kloderyjskim. Strudzeni wędrowcy, choć zazwyczaj mają daleką drogę do pokonania, to chętnie się tu zatrzymują, a i z entuzjazmem zostają przyjęci, gdyż jest to miasteczko zamieszkane przez niezwykle charyzmatycznych bardów, w których towarzystwie czas zawsze wesoło mija na pogawędkach i pieśniach. Architektura miasteczka jest dość zwarta, acz w jego murach nie jest ciasno, jak mogłoby się wydawać. Miasteczko jest otoczone wysokimi, solidnymi murami mającymi chronić jego ludność przed atakami. W okolicy łatwo zaobserwować smoki, ale nie wydaje się to być dużym utrapieniem dla mieszkańców.

34Pon Kwi 22, 2013 2:04 pm
Arthur Kirkland Karczma pod śpiewnym Warim
Brak nowych postów

Minezis

MinezisWśród gęstych, wiekowych lasów wyspy Minezis swój azyl znajdują znamienici łucznicy z dziada pradziada. Ludzie o sokolim wzroku, niezwykłej celności i umiejętności bezszelestnego poruszania się po lesie. Swoje domy budują w raczej niewielkich skupiskach, które trudniej zauważyć. Budynki charakteryzują się lekką, drewnianą konstrukcją i brakiem jakichkolwiek murów obronnych. Ich jedyną obroną przed wrogiem jest wczesne wykrywanie jego obecności, a robią to bezbłędnie. Jeśli znajdziesz się w ich lesie, nie łudź się, że pozostaniesz niezauważony. Jeśli masz złe zamiary, licz się z tym że zostaniesz prędko schwytany.

346Pią Kwi 19, 2013 8:22 am
Evan Kirkland Zapomniany Las
Brak nowych postów

Lormania

LormaniaNieopodal wyspy Norsis, w Archipelagu Komoro znajduje się Lormania- wysepka o skalistym wybrzeżu, z której wyrasta dość okazały zamek warowny, w którego murach najlepsi mistrzowie uczą nowe pokolenia posługiwania się najrozmaitszymi rodzajami artylerii. Wysokie, grube mury posiadają liczne ambrazury, dzięki którym łatwo atakować zamek z wewnątrz, ale trudniej z zewnątrz. Lormańczycy, z racji tego, że w obliczu jakiegokolwiek handlu zewnętrznego, podróży czy też wypraw, ich główną przeszkodą jest otaczająca ich z zewsząd woda, wyposażeni są w dość liczną i dobrze wyposażoną flotę, która częściowo stoi w niewielkim porcie, a częściowo ukryta jest w skalnych jaskiniach u podnóży wyspy.

34Pon Kwi 22, 2013 1:57 pm
Vash Zwingli Stadion
Brak nowych postów

Harnad

HarnadWulkaniczna wyspa Norsis na Morzu Deekon ma znacznie mroczniejsze oblicze, niż aktywny wulkan stwarzający nieustanne zagrożenie. Wyniszczona przez częste erupcje ziemia, choć bogata w żyzne, wulkaniczne gleby, nie jest zamieszkana na powierzchni, lecz co innego tyczy się podziemi. Ludzie o magicznych zdolnościach, którzy wybrali ciemną stronę mocy, zbudowali u podnóża góry wulkanicznej, wewnątrz krateru, podziemne miasto i nazwali je Harnad. Czarnoksiężnicy mogą tu, z dala od dezaprobaty reszty świata, praktykować tajniki czarnej magii, gdyż droga do podziemnego miasta jest dobrze strzeżoną tajemnicą i nawet, jeśli ktoś z zewnątrz wie, jak się tam dostać, to zazwyczaj nie chwali się tą wiedzą. Ludzie boją się o tym mówić i zazwyczaj ciężko wyciągnąć z nich tą informację, więc praktycznie nikt- tylko nieliczni, najwięksi i najbardziej wytrwali szaleńcy- nie zapuszcza się w te rejony.

34Pon Kwi 15, 2013 10:24 pm
Roderich Edelstein Biblioteka
Brak nowych postów

Ronklyn

RonklynRonklyn to niezbyt wielkie, położone z dala od wszelkich skrzyżowań dróg handlowych i szlaków turystycznych miasteczko, które nie prosi się zbytnio o to, by do niego zawitać. Nie tętni ono specjalnie życiem, w swoje gorsze dni wydaje się nawet być miastem-widmem. Choć architekturą zbliżone do Eksaronu, to jednak diametralnie się od niego różni atmosferą. Na ulicach często panuje taka cisza, że słychać, jak krew pulsuje ci w żyłach. To nie tak, że całą ludność się chowa przed czarownicami głęboko w swoich domach. Po prostu charakter mieszkańców i ich profesja determinują fakt, że nikt nie śpieszy się, żeby wesoło biegać po ulicy i podśpiewywać. Wolą cichcem przemykać przez uliczki niezauważeni, a nieraz i nawet niewidzialni. W murach tego miasta zamieszkują bowiem skrytobójcy.

344Nie Maj 12, 2013 3:43 pm
Bevin Keane Karczma pod zatrutym jabłkiem



  • Nowe posty Nowe posty
  • Brak nowych postów Brak nowych postów
  • Forum Zablokowane Forum Zablokowane
Obecny czas to Pią Maj 10, 2024 12:25 pm