Oczywiście wasze postacie nie mogą być potężne od samego początku. Ich umiejętności wzrastają w miarę rozwoju postaci. Na samym początku wybieramy dla swych postaci 5 umiejętności. Nie przesadnie potężnych, ma się rozumieć, adekwatnych do parametrów postaci. Osoby z chowańcami, tj. czarodzieje przyzywający zwierzęta z żywiołów, czarnoksiężnicy ze swymi mrocznymi istotami oraz bardowie ze swymi zwierzętami, mogą wybierać też umiejętności dla swych podopiecznych, ale naturalnie +1 umiejętność dla twego zwierzaka to -1 umiejętność dla ciebie, innymi słowy skille twoje i twoich podopiecznych się sumują.
Czarodzieje wybierają oczywiście skille dotyczące operowania żywiołami i umiejętności ich żywiołowych wychowańców. oraz rodzajami tych wychowańców.
Uzdrowiciele dolegliwości, które mogą leczyć.
Druidzi umiejętności dotyczące wzrostu i kontroli nad roślinami.
Wojownicy wypisują jakich broni potrafią używać, ich ciężaru etc. Arsenał broni obuchowej jest o wiele większy, niż same miecze- katany, halabardy, buzdygany, kopie, piki, maczugi, młoty, topory, włócznie, świat broni obuchowych stoi przed wami otworem.
Bardowie mają do wyboru instrumenty, na których potrafią grać, a także umiejętności ich zwierząt.
Łucznicy wybierają spośród różnych odległości, z których potrafią trafić, umiejętności wytwarzania łuków, rodzajów drewna, wszystko z tym związane, liczymy na waszą kreatywność.
Strzelcy wybierają dystans i rodzaj broni, której umieją używać, jej kaliber i tak dalej.
Czarnoksiężnicy mogą wybierać demony, które potrafią przyzywać, klątwy, które umieją rzucać i umiejętności ich przyzwanych demonów.
Skrytobójcy operują różnymi technikami zabijania wykonywanych cichcem- trucizny, sztylety, etc. Poza tym mogą umieć stopić się z tłem.
Jak już było powiedziane, z początku umiejętności dobieramy ostrożnie, adekwatnie do poziomu postaci. Dodatkowe skille zdobywacie poprzez wykonywanie misji, za daną misję otrzymuje się określoną ilość punktów. Za 6 punktów otrzymujecie możliwość ulepszenia 2 skilli lub dodania 1 nowego. Początkowe skille określacie w swojej KP, a z czasem już umieszczacie te informacje w profilu.
Czarodzieje wybierają oczywiście skille dotyczące operowania żywiołami i umiejętności ich żywiołowych wychowańców. oraz rodzajami tych wychowańców.
Uzdrowiciele dolegliwości, które mogą leczyć.
Druidzi umiejętności dotyczące wzrostu i kontroli nad roślinami.
Wojownicy wypisują jakich broni potrafią używać, ich ciężaru etc. Arsenał broni obuchowej jest o wiele większy, niż same miecze- katany, halabardy, buzdygany, kopie, piki, maczugi, młoty, topory, włócznie, świat broni obuchowych stoi przed wami otworem.
Bardowie mają do wyboru instrumenty, na których potrafią grać, a także umiejętności ich zwierząt.
Łucznicy wybierają spośród różnych odległości, z których potrafią trafić, umiejętności wytwarzania łuków, rodzajów drewna, wszystko z tym związane, liczymy na waszą kreatywność.
Strzelcy wybierają dystans i rodzaj broni, której umieją używać, jej kaliber i tak dalej.
Czarnoksiężnicy mogą wybierać demony, które potrafią przyzywać, klątwy, które umieją rzucać i umiejętności ich przyzwanych demonów.
Skrytobójcy operują różnymi technikami zabijania wykonywanych cichcem- trucizny, sztylety, etc. Poza tym mogą umieć stopić się z tłem.
Jak już było powiedziane, z początku umiejętności dobieramy ostrożnie, adekwatnie do poziomu postaci. Dodatkowe skille zdobywacie poprzez wykonywanie misji, za daną misję otrzymuje się określoną ilość punktów. Za 6 punktów otrzymujecie możliwość ulepszenia 2 skilli lub dodania 1 nowego. Początkowe skille określacie w swojej KP, a z czasem już umieszczacie te informacje w profilu.