Hetasia

Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Hetasia

Nie, nie hentasia, H-E-T-A-S-I-A


    Umiejętności

    Alfred F. Jones
    Alfred F. Jones
    Admin


    Liczba postów : 42

    Umiejętności Empty Umiejętności

    Pisanie by Alfred F. Jones Pon Kwi 15, 2013 1:55 pm

    Oczywiście wasze postacie nie mogą być potężne od samego początku. Ich umiejętności wzrastają w miarę rozwoju postaci. Na samym początku wybieramy dla swych postaci 5 umiejętności. Nie przesadnie potężnych, ma się rozumieć, adekwatnych do parametrów postaci. Osoby z chowańcami, tj. czarodzieje przyzywający zwierzęta z żywiołów, czarnoksiężnicy ze swymi mrocznymi istotami oraz bardowie ze swymi zwierzętami, mogą wybierać też umiejętności dla swych podopiecznych, ale naturalnie +1 umiejętność dla twego zwierzaka to -1 umiejętność dla ciebie, innymi słowy skille twoje i twoich podopiecznych się sumują.

    Czarodzieje wybierają oczywiście skille dotyczące operowania żywiołami i umiejętności ich żywiołowych wychowańców. oraz rodzajami tych wychowańców.

    Uzdrowiciele dolegliwości, które mogą leczyć.

    Druidzi umiejętności dotyczące wzrostu i kontroli nad roślinami.

    Wojownicy wypisują jakich broni potrafią używać, ich ciężaru etc. Arsenał broni obuchowej jest o wiele większy, niż same miecze- katany, halabardy, buzdygany, kopie, piki, maczugi, młoty, topory, włócznie, świat broni obuchowych stoi przed wami otworem.

    Bardowie mają do wyboru instrumenty, na których potrafią grać, a także umiejętności ich zwierząt.

    Łucznicy wybierają spośród różnych odległości, z których potrafią trafić, umiejętności wytwarzania łuków, rodzajów drewna, wszystko z tym związane, liczymy na waszą kreatywność.

    Strzelcy wybierają dystans i rodzaj broni, której umieją używać, jej kaliber i tak dalej.

    Czarnoksiężnicy mogą wybierać demony, które potrafią przyzywać, klątwy, które umieją rzucać i umiejętności ich przyzwanych demonów.

    Skrytobójcy operują różnymi technikami zabijania wykonywanych cichcem- trucizny, sztylety, etc. Poza tym mogą umieć stopić się z tłem.

    Jak już było powiedziane, z początku umiejętności dobieramy ostrożnie, adekwatnie do poziomu postaci. Dodatkowe skille zdobywacie poprzez wykonywanie misji, za daną misję otrzymuje się określoną ilość punktów. Za 6 punktów otrzymujecie możliwość ulepszenia 2 skilli lub dodania 1 nowego. Początkowe skille określacie w swojej KP, a z czasem już umieszczacie te informacje w profilu.

      Obecny czas to Pon Maj 20, 2024 2:15 pm